SEO
Instructor
SEO365
753
Cursanți
înscriși
- Descriere
- Plan de lecții

Modulul SEO
Credem că avem prea puțini specialiști SEO în țară. Așa că ne-am propus să îți oferim aici bazele și instrumentele necesare pentru a te dezvolta în această direcție. Optimizarea pentru motoarele de căutare este un domeniu vast și putem vorbi fără oprire despre el. În cadrul stagiului de practică te învățăm:
- câteva noțiuni introductive: ce este SEO, On Page SEO și Off Page, dar și cum funcționează motoarele de căutare;
- indicatorii de performanță pe care îi urmărim în rapoartele SEO și instrumente pentru monitorizarea lor;
- cum se face un Audit SEO;
- cum se face un Keyword Research;
- ce înseamnă „SEO tehnic” și ce optimizări trebuie să ai în vedere;
- despre relația SEO – Content Marketing și dezvoltarea de conținut pe paginile web;
- cum să dezvolți o rețea de backlink-uri și să scrii articole SEO (off page);
- despre SEO vs. Google Ads (avantajele și dezavantajele fiecărei strategii);
- despre Google Ads și toți pașii necesari pentru dezvoltarea unor campanii eficiente: funnel de conversie, construirea contului, tipuri de campanii, strategia de licitație, monitorizare, setări de securitate etc.
Introducere
Capitolul 1 - Introducere
-
2Lecția 1.1 - Noțiuni introductive
-
3Lecția 1.2 – On-Page SEO & Off-Page SEO
-
4Lecția 1.3 - Cum funcționează motoarele de căutare?
-
5Lecția 1.4 - Ce indicatori de performanță urmărim într-un raport SEO?
-
6Lecția 1.5 - Instrumente pentru monitorizarea indicatorilor SEO
-
7Modul SEO – Quiz – Capitolul 1
Capitolul 2 - Audit SEO
Capitolul 3 - Keyword research
Capitolul 4 - SEO tehnic
Capitolul 5 - On-Page SEO & Content Marketing
Capitolul 6 - Off-Page SEO & Content Marketing
Capitolul 7 - SEO vs Google Ads
Capitolul 8 – Google Ads
-
31Lecția 8.1 - Analiza de piață
-
32Lecția 8.2 - Diferențiatori și comportament de cumpărare
-
33Lecția 8.3 - Dezvoltarea funnelului de conversie
-
34Lecția 8.4 - Tipuri de campanii Google Ads
-
35Lecția 8.5 - Configurarea unui cont de Google Ads
-
36Lecția 8.6 – Setarea unei campanii de remarketing pe Google Ads Display
-
37Lecția 8.7 - Setarea unei campanii de Google Ads Search
-
38Lecția 8.8 - Strategia de licitație
-
39Lecția 8.9 – Evaluarea campaniilor: indicatori cheie
-
40Lecția 8.10 - Tactici de optimizare a campaniilor
-
41Lecția 8.11 - Recomandări și securizarea contului Google Ads
-
42Modul SEO – Quiz – Capitolul 8