Modul Influencer Marketing
Instructor
SEO365
573
Cursanți
înscriși
- Descriere
- Plan de lecții

Modul Influencer Marketing
Cum te poți folosi de parteneriatele stabilite cu diverși influenceri pentru a-ți atinge obiectivele de business sau de marketing? În acest modul, ne familiarizăm cu Influencer Marketing și abordarea acestui proces într-o manieră strategică. Te învățăm:
- ce înseamnă Influencer Marketing și de ce contează în schema de marketing;
- diferențele dintre un influencer și un content creator;
- tipurile de influenceri (în funcție de diverse criterii);
- cum să deosebești un influencer de calitate dintr-o mare de influenceri;
- ce instrumente de audit poți utiliza;
- cum poți să găsești influencerii potriviți pentru campania sau brandul tău;
- cum să abordezi un influencer;
- ce tipuri de colaborări și campanii există;
- cum să dezvolți o strategie de Influencer Marketing, să o monitorizezi și să o optimizezi;
Introducere
Capitolul 1 - Introducere
Capitolul 2 - Tipuri de influenceri
Capitolul 3 - Influencer "adevărat" vs influencer "fals"
Capitolul 4 - Cum găsim influencerii potriviți?
Capitolul 5 - Cum abordăm un influencer?
Capitolul 6 - Influencer marketing pentru afaceri